Recull de fotografies de la 22a edició de l'Assemblea de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, celebrada el 15 de juny de 2022, al Teatre Municipial de Montcada i Reixac. Fotos: Diputació de Barcelona - Judit Contreras.
View this post on Instagram A post shared by Sostenible.cat (@sosteniblecat)
A post shared by Sostenible.cat (@sosteniblecat)
View this post on Instagram A post shared by Acció Climàtica i Transició Energètica @dibacat (@accioclimaticadiba)
A post shared by Acció Climàtica i Transició Energètica @dibacat (@accioclimaticadiba)
Plaques solars tèrmiques