Jornada sobre La Setmana Europea de l'Energia Sostenible als municipis de Catalunya

dimarts
Juny 2022
Data de finalització: dimarts, 07/06/2022 - 14:30

Del 26 al 30 de setembre d'enguany se celebrarà la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2022.

Les organitzacions supramunicipals i locals de Catalunya (ICAEN, Diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, AMB, Xarxa i Cilma, i Ajuntament de Barcelona) que organitzem la Setmana de l'Energia a casa nostra donem suport als ens locals per complementar les accions que organitzin.

Us convidem a la jornada de treball amb els Ajuntaments on s'explicarà l'edició 2022 de la campanya de sensibilització. A la trobada, es presentaran les accions que es proposa que organitzeu els municipis, els recursos que les entitats organitzadores posarem a disposició dels mateixos, la manera d'adherir-se i els elements de comunicació que s'oferiran des de la organització per a facilitar-ne la difusió.

INSCRIPCIONS