SETMANA DE L'ENERGIA 2022: Recursos educatius i de sensibilització energètica de suport per als ens locals. Termini ampliat fins el 30 de juliol

Des de les administracions supramunicipals (ICAEN, Diputació de Barcelona, Diputació de Girona, Diputació de Tarragona, Diputació de Lleida, AMB, Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i CILMA), junt a l'Ajuntament de Barcelona, que organitzem la Setmana Europea de l'Energia Sostenible 2022 a casa nostra donem suport als ens locals per complementar les accions que organitzin.

En cas que l'ens local estigui interessat en sol·licitar recursos presencials de suport podeu veure el Catàleg de recursos per als ens locals en l'àmbit competencial corresponent. Termini de peticions ampliat fins el 30 de juliol.

Des de la Diputació de Barcelona oferim un paquet de recursos presencials complementaris a les activitats de sensibilització que els ens locals de la província de Barcelona. Podeu consultar el catàleg de recursos de la Diputació de Barcelona també a l'enllaç següent