SETMANA EUROPEA DE L'ENERGIA SOSTENIBLE 2022: Portes obertes a l'energia sostenible

En el marc de la campanya de la Setmana Europea de l’Energia Sostenible es proposa fer una activitat comú a tots els municipis de Catalunya.

Es proposa que s’obrin a la ciutadania diversos edificis i equipaments que disposin d’instal·lacions tant públiques o privades, de producció d’energia d’origen renovable o d’eficiència energètica del municipi. A part de les visites es podran organitzar altres activitats relacionades amb les instal·lacions com xerrades explicatives, activitats lúdiques o altres.

Més informació a la web

L’objectiu de l’activitat és mostrar que els municipis de Catalunya ja estan immersos en la transformació del model energètic i que es van implementant noves maneres sostenibles de relacionar-nos amb l’energia que es poden traslladar també a l’àmbit domèstic.

Es pretén que es puguin visitar instal·lacions de l’àmbit públic però també privat de manera que es puguin mostrar a la ciutadania els diferents esforços que estan fent les industries i empreses, els comerços, les escoles i instituts i fins i tot les comunitats de veïns o les famílies.