[PROGRAMA DISPONIBLE] Divendres amb futur: "Tot el que t’agradaria saber sobre plàstics i Educació Ambiental i mai has gosat preguntar"

divendres
Juliol 2022
Data de finalització: divendres, 01/07/2022 - 13:00

CICLE DIVENDRES AMB FUTUR:

“Tot el que t’agradaria saber sobre plàstics i Educació Ambiental i mai has gosat preguntar”.

Divendres, 1 de juliol, de 10 a 13 h, amb descans. Sessió en línia via Zoom.

En aquesta jornada descobrirem més de 10 iniciatives d’educació ambiental i reducció de plàstics de gran impacte i singularitat que teixiran un mapa d’iniciatives del territori. L’objectiu és posar en relleu aquestes experiències per inspirar-vos i donar-vos idees que puguin servir per al vostre territori.

INSCRIPCIONS: xarxasost@diba.cat.

PROGRAMA COMPLET

Comptarem també amb la participació de l’entitat Espai Ambiental Cooperativa que ens presentarà l’estudi de la Diputació de Barcelona sobre projectes d’educació ambiental per a la reducció de plàstics d’un sol ús en els ajuntaments de la província i altres recursos que s’ofereixen des de la Diputació per als ens locals.

La sessió comptarà amb dinàmiques de participació i d’intercanvi per compartir tots aquells dubtes o qüestions relacionades amb les vostres accions com a ens territorials.

Si voleu fer un projecte en aquest àmbit o voleu seguir treballant-hi aquesta és una molt bona ocasió per descobrir altres estratègies i maneres de fer i expressar les vostres inquietuds. No us ho podeu perdre!