22a ASSEMBLEA GENERAL DE LA XARXA: DECLARACIÓ DE MONTCADA I REIXAC. Documentació per aprovar als Plens municipals

Benvolgut, benvolguda, membre de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

El 15 de juny del 2022 s'ha celebrat la 22a Assemblea general de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

S'ha aprovat la

DECLARACIÓ DE MONTCADA I REIXAC per uns espais naturals propers als entorns urbans, sostenibles, saludables i resilients (PDF)

DECLARACIÓ DE MONTCADA I REIXAC per uns espais naturals propers als entorns urbans, sostenibles, saludables i resilients (Doc)

L'acord preveu instar als ens locals membres de la Xarxa a aprovar als respectius plens municipals la Declaració adaptant el contingut a algun espai natural del propi municipi. Us animem a aprovar la Declaració.