Sessió en línia "La recàrrega del vehicle elèctric als municipis"

dijous
Juny 2022
Data de finalització: dijous, 16/06/2022 - 12:00

L'Institut Català d’Energia organitza la sessió “La recàrrega del vehicle elèctric als municipis” que tindrà lloc en línia el proper dijous 16 de juny a les 9.30h.

Durant la sessió s'explicarà la situació actual dels serveis de mobilitat elèctrica, i aspectes normatius i de gestió i adquisició de punts de recàrrega municipals. També es presentaran tres nous informes elaborats amb la col·laboració de Schlaich Dauss sobre els serveis municipals de recàrrega de vehicles elèctrics, l’ordenança reguladora de preus públics per a punts de titularitat municipal, i el context normatiu d’aquests serveis.

Al final de la sessió s'obrirà un torn de intervencions de les persones assistents per resoldre dubtes i rebre suggeriments i aportacions que enriqueixin els documents i puguin ser el més útils possible per als municipis. La sessió s’adreça a professionals tècnics de mobilitat dels municipis de Catalunya, als municipis que usen els serveis de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) en relació a la mobilitat elèctrica, als tècnics de les diferents Diputacions, Consells Comarcals i altres entitats administratives que impulsin la mobilitat elèctrica a Catalunya.

Programa i el formulari d’inscripció