22a ASSEMBLEA GENERAL DE LA XARXA DE CIUTATS I POBLES CAP A LA SOSTENIBILITAT

dimecres
Juny 2022
Data de finalització: dimecres, 15/06/2022 - 13:30

Benvolgudes i benvolguts membres de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat,

En nom de la presidència de la Xarxa, us convidem a la 22a Assemblea General de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, que tindrà lloc el proper 15 de juny al Teatre Municipal de Montcada i Reixac. L’assemblea se celebra a Montcada i Reixac per donar compliment al compromís adquirit l’any 2020 amb el seu ajuntament, el qual es va haver d’ajornar a causa de la pandèmia i el confinament.

L’assemblea de la Xarxa és l’òrgan de decisió de l’associació, però també és l’espai natural de trobada per als representants electes membres de la Xarxa. Aquesta edició de l’assemblea serà la del retrobament amb la presencialitat i per tant destinarem bona part de la jornada als espais de trobada i intercanvi.

2a CONVOCATÒRIA I ORDRE DEL DIA

INSCRIPCIONS: Si us plau, confirmeu la vostra assistència al Formulari de l’enllaç

En cas de no poder assistir-hi: Us preguem que complimenteu el document de delegació de vot que trobareu adjunt a aquesta convocatòria i i ens el feu arribar a l’adreça: xarxasost@diba.cat