Oferta de recursos de suport complementari a la Setmana Europea de Prevenció de Residus 2017 PETICIONS TANCADES

La Setmana Europea de la Prevenció de Residus se celebrarà del 18 al 26 de novembre de 2017 i té com a objectius: donar a conèixer estratègies de reducció de residus i la política de la Unió Europea i dels seus Estats membres en aquesta matèria; fomentar accions sostenibles per reduir els residus arreu d'Europa; fer públic les tasques dutes a terme pels diversos actors mitjançant exemples concrets de reducció de residus; i fer canviar el comportament quotidià dels europeus (consum, producció).

Les peticions de recursos es poden fer arribar fins el 17 d'octubre.

S'ha presentat l'edició 2017 de la Setmana en el seminari celebrat el 20 de setembre a Barcelona.

Us presentem l'Oferta de recursos de suport per a ens locals per activats de la Setmana Europea de Prevenció de Residus, per part de la Diputació de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

OFERTA DE RECURSOS de suport per a ens locals

1. Procediment: Donar-se d'alta com a participant a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (sdr.arc.cat)

2. Veure l'Oferta de recursos tant de la Diputació de Barcelona com a de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.

3. Fer les peticions de suport i recursos per separat a cada entitat ofertant en concret i en l'àmbit competencial corresponent a cada municipi. Les peticions es poden fer arribar fins el 20 d'octubre.

1. Peticions de recursos de la Diputació de Barcelona (Municipis província Barcelona – excepte àmbit AMB)

2. Peticions de recursos de l'AMB (Municipis àmbit AMB)