Mercè Rius, elegida vicepresidenta de la Campanya "Procura+" de l'Associació ICLEI-Governs Locals

La diputada adjunta de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, Mercè Rius, ha estat elegida vicepresidenta de la Campanya Procura+ de l'Associació ICLEI-Governs Locals per la Sostenibilitat, que se centra en la compra pública sostenible.

L'elecció de la diputada adjunta de Medi Ambient es basa en el coneixement i experiència que pot aportar una institució com la Diputació de Barcelona que, des de fa anys, és membre actiu de la campanya i que treballa defensant els principis de Procura+ per aconseguir que els ajuntaments apliquin un consum i producció responsables.

Ocupar aquesta vicepresidència significa, segons Mercè Rius, que «la Diputació de Barcelona podrà ser al capdavant del moviment europeu vers la compra sostenible i rebre gran visibilitat internacional davant, per exemple, la Comissió Europea, governs i organitzacions clau com ara Nacions Unides».

La presidència l'ostentarà Pekka Sauri, tinent d'alcalde d'Helsinki (Finlàndia) i la segona vicepresidència estarà ocupada pel tinent d'alcalde de la ciutat de Malmö (Suècia), Lari Ptikä-Kangas.

Mercè Rius mantindrà aquesta vicepresidència de la Campanya Procura+ fins al 31 de març de 2015.