Sostenible.cat es reinventa

Sostenilble.cat, la revista de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, pionera en la comunicació ambiental i en incorporar-se al món digital fa 12 anys, es reinventa i surt aquest 15 de febrer de 2015 amb un nou disseny per respondre a les noves necessitats comunicatives en aquest àmbit, cada cop més rellevant.

El nou Sostenible, centrant fonamentalment en ser una eina per als municipis des del 1998, s’obre molt més al públic generalista. Això significa una obertura informativa però també una aposta definitiva per la comunicació amb el lector a través de les xarxes socials.

Sostenible.cat disposa avui d’una major capacitat per integrar la informació local i la funció didàctica o d’altaveu del món local amb la comunicació ambiental destinada als ciutadans, el món acadèmic o empresarial.

Les principals novetats són:

+   Notícies sobre sostenibilitat i gestió ambiental

+   Reflexió. L’àmbit de la reflexió sempre ha estat la marca de Sostenible.cat. Ara tindrà més veus expertes i opinadors a través dels blogs de Sostenible.

+   Imatge. La informació anirà acompanyada de més recursos gràfics i vídeos.

+   Participació amb més integració a les xarxes socials i ús de noves xarxes com Instagram.

+   Recursos per a la ciutadania, escoles, entitats.

+   Presència del Pacte d’Alcaldes, amb la secció destacada Clima i Energia

Etiquetes: