Ja podeu sol·licitar les Agendes i els Calendaris per al curs vinent!

Des d’ara i fins al 15 de desembre, tots els ajuntaments que ho desitgin podran sol·licitar les agendes i els calendaris escolars per al curs vinent 2021-2022.

L’Agenda Escolar del Medi Ambient i el Desenvolupament és un recurs didàctic per apropar i difondre els principis del desenvolupament sostenible i promoure les conductes en favor del medi ambient entre els i les joves estudiants d’Educació Secundària, a través de l’educació ambiental. Per la seva banda, els calendaris complementen aquests materials, però en aquest cas, són de paret i s’adrecen a aules de primària.

Els ajuntaments que desitgin que les escoles o instituts del seu territori disposin d’un o d’ambdós materials per al curs vinent, cal que omplin el formulari de sol·licitud que trobaran al següent enllaç. El termini de sol·licitud és fins al 15 de desembre de 2020. Les agendes tenen el cost unitari d’1€; els calendaris són gratuïts fins als 50 exemplars i costen 1€ per unitat a partir d’aquesta quantitat.

Conscienciar sobre l’emergència climàtica

Les agendes i/o calendaris del curs 2021-2022 se centraran en l'emergència climàtica, amb la voluntat de reflexionar sobre quines en són les causes, com ens afecta i què podem fer cadascun de nosaltres per mitigar-ne les conseqüències i per adaptar-nos als canvis que vindran. Seran una invitació per a capgirar el sistema i reinventar la manera que tenim de consumir, de produir i de viure.

Recordeu que ens trobareu també a les xarxes socials: Facebook i Instagram. Us convidem a seguir-nos, si encara no ho feu!

Temes:
Educació