Els municipis debaten sobre els models de Mercats d'Intercanvi i Segona mà

Vilanova i la Geltrú ha estat seu del primer taller sobre Mercats d'Intercanvi i Segona Mà, en el que hi han participat una trentena de tècnics d'arreu del país.

El taller forma part de les accions realitzades pel Grup de treball de Consum responsable i prevenció de residus de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, com a continuïtat de la col·laboració amb la Setmana Europea de Prevenció de Residus, que en la seva darrera edició va promoure els mercats d'intercanvi i segona mà.

Font: Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

La Regidora de Serveis Socials, Medi Ambient i Esport, Blanca Albà, i el vice-president de la Comissió de Seguiment de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, i tinent d'alcalde del Prat de Llobregat, Sergi Alegre, han estat els encarregats de donar la benvinguda als assistents, que s'han reunit en una de les aules de la UPC de Vilanova i la Geltrú.

Durant la sessió d'avui s'hi han tractat temes com el Paper dels mercats d'intercanvi i segona mà en la prevenció de residus i en d'altres vectors socials i econòmics i el Mercat com a element dinamitzador per intercanviar idees i experiències. El taller s'ha completat amb una taula rodona sobre experiències municipals de Mercats d'intercanvi i segona mà (Manlleu, Sant Fruitós de Bages i Navarcles, i Vilanova i la Geltrú).