Dia mundial de l'Aigua 2023: Adhesions dels ens locals

Els ens locals membres de la Xarxa us podeu adherir al Dia Mundial de l'Aigua enviant un escrit d'adhesió als tres punts següents a xarxasost@diba.cat.

Si esteu d'acord amb:

1. Incentivar i actuar per un ús eficient de l’aigua, amb més urgència encara en el context actual de sequera i emergència climàtica.
  2. Promoure l’adaptació als efectes del canvi climàtic sobre el cicle de l'aigua.
  3. Implicar a les entitats i ciutadania del vostre territori, per tal que expliqueu i expliquin perquè és important l'aigua per a cadascú i compartir-ho a les xarxes socials, notes de premsa...

En el mateix escrit d'adhesió que ens feu arribar per correu electrònic ens podeu demanar l'ús i/o adaptació personalitzada a cada ens local del portal interactiu de recursos virtuals : L'Aigua per mi 2023.

Tota la informació a la web de la Xarxa.

Podeu veure el llistat d'ens locals adherirs a continuació (...)

Ens locals adherits al Dia mundial de l'Aigua 2023 (actualitzat a 20 de març del 2023)

Diputació de Barcelona  Àrea Metropolitana de Barcelona
 Consell Comarcal del Garraf     Museu de les Mines de Cercs