Trobades de ciutats i pobles per millorar la recollida selectiva - Noves sessions virtuals (Juny - Juliol, 2022)

dimarts
Juny 2022
Data de finalització: dimarts, 28/06/2022 - 13:00

La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat ha acordat dinamitzar un espai de trobada per a les ciutats i pobles per intercanviar experiències per millorar la recollida selectiva. Aquest cicle té vocació de continuïtat i regularitat que permeti compartir experiències, dubtes i necessitats als municipis. Un espai on els municipis amb experiència prèvia puguin servir de guia i inspiració per altres que segueixen un camí similar, però no volen entrebancar-se amb la mateixa pedra.

La programació d’aquestes trobades es fa de forma conjunta i coordinada amb l’Agència de Residus de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, tant respecte el calendari, com els continguts i la relació amb altres activitats de les administracions organitzadores.

Aquestes trobades estan obertes exclusivament a representants electes i tècnics d’ens locals, consorcis i mancomunitats membres de la Xarxa i de Catalunya en conjunt.

PROGRAMA DE LES PROPERES SESSIONS

INSCRIPCIONS. Us podeu inscriure a xarxasost@diba.cat.

Fitxers adjunts:
Temes: