Trobades de ciutats i pobles per millorar la recollida selectiva: Intercanvi d’experiències i aprenentatges de municipis amb recollida porta a porta

dilluns
Març 2022
Data de finalització: dilluns, 21/03/2022 - 13:00

CONVOCATÒRIA i ORDRE DEL DIA

INSCRIPCIONS OBERTES: xarxasost@diba.cat

La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat ha acordat dinamitzar un espai de trobada per a les ciutats i pobles per intercanviar experiències per millorar la recollida selectiva.

Després d’unes primeres activitats l’any 2021, iniciem ara un cicle amb vocació de continuïtat i regularitat que permeti compartir experiències, dubtes i necessitats als municipis. Un espai on els municipis amb experiència prèvia puguin servir de guia i inspiració per altres que segueixen un camí similar, però no volen entrebancar-se amb la mateixa pedra.

La programació d’aquestes trobades es fa de forma conjunta i coordinada amb l’Agència de Residus de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona, tant respecte el calendari, com els continguts i la relació amb altres activitats de les administracions organitzadores.

Us proposem iniciar el cicle abordant les necessitats actuals de molts municipis que esteu implantant canvis en els respectius sistemes de recollida selectiva cap a sistemes d’alta intensitat (porta a porta o contenidors intel·ligents). Posteriorment, les activitats poden tractar temàtiques compartides o no diferenciades segons el sistema de recollida.

Aquestes trobades estan obertes exclusivament a representants electes i tècnics d’ens locals, consorcis i mancomunitats membres de la Xarxa i de Catalunya en conjunt.

Les inscripcions ja són obertes i en breu us farem arribar el programa. Us podeu inscriure a xarxasost@diba.cat.

Esperem sigui del vostre interès i l’inici d’un treball profitós.