Visita a l'Hort del Mercat de Barcelona

dijous
mai 2022
Data de finalització: dijous, 19/05/2022 - 13:00

De cara a aquest 2022, us proposem un cicle d’activitats del Grup de treball de polítiques alimentàries sostenibles per compartir experiències i coneixements sobre la gestió dels horts municipals en el marc de l’alimentació sostenible, amb sessions virtuals i, de nou, també una visita presencial a un projecte: l'Hort del Mercat de la Vall d'Hebron a Barcelona.

INSCRIPCIONS: xarxasost@diba.cat

Des del juny  del 2021 s’ha posat en marxa a Barcelona un projecte d’hort urbà a la coberta del Mercat de la Vall d’Hebron. Es tracta d’un projecte molt singular ja que són 1.750 m2 de la coberta que estan habilitats com a espai de cultiu. La singularitat prové també del model de  gestió proposat pel districte: la gestió és oberta i comunitària i està contractada a una entitat externa a través d’un concurs.

L’objectiu de la visita és conèixer el projecte i valorar els aspectes innovadors i singulars que poden ser inspiradors per als projectes d’horts dels diferents municipis.

Fitxers adjunts:
Temes: