Ja podeu notificar els nous representants municipals de la Xarxa

Amb el nou de mandat 2023-207, molts dels càrrecs electes han canviat i, per tant, cal aprovar per part dels Plens municipals els nous nomenaments com a representants de l'ens local a la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat.

Per als tècnics i tècniques d'ens locals membres de la Xarxa: recordeu als vostres secretaris municipals aquest tràmit i tan aviat com ens feu arribar el nou nomenament del representant del vostre ens local, l'electe tindrà accés a tots els serveis i continguts de la Xarxa.

Si sou un nou càrrec electe representant del vostre ens local a la Xarxa, la informació que teniu a continuació us interessa...

Us donem la benvinguda a la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat!

Accediu a la nova pàgina de benvinguda per als nous electes membres de la Xarxa.

Com que probablement teniu molts dubtes, hem elaborat un breu “Preguntes Més Freqüents (o FAQS)” sobre la Xarxa, perquè les pugueu resoldre ràpidament. En aquesta pàgina trobareu tota la informació bàsica:

• Què és la Xarxa?
  • Com s'estructura?
  • Què implica formar-ne part?
  • Com puc formar part d'un grup de treball?
  • Quins són els canals de comunicació de la Xarxa?
  • Té algun cost formar part de la Xarxa?
  • Quina feina s'ha fet fins al moment?

> Consulteu les respostes a aquestes preguntes al web "Benvinguda a la Xarxa. Preguntes Més Freqüents (FAQs)"