6a Jornada "Els municipis i la gestió dels residus: Com implantar la millor taxa de residus possible i “no morir en l’intent” " - INSCRIPCIONS OBERTES

dilluns
Novembre 2024

L'any 2022 es va aprovar la Llei espanyola de residus i sòls contaminats per una economia circular. D'entre les moltes previsions i calendari per als ens locals, la Llei espanyola fixa que el pròxim 1 de gener de 2025 tots els municipis han d’haver aprovat i tenir en vigor la taxa de residu específica, diferenciada i no deficitària i ha de permetre sistemes de pagament per generació. És a dir, tots els ajuntaments han de tenir un rebut d'escombraries específic i no amagar els costos en altres rebuts.

La Diputació de Barcelona i la Fundació Fòrum Ambiental organitzen la 6a edició de la jornada "Els municipis i la gestió dels residus". La jornada se centrarà monogràficament en el repte de les taxes municipals de residus en el context del nou marc legal. La jornada tindrà lloc el 4 de novembre a Barcelona en format presencial.

INSCRIPCIONS