Seminari en línia "Projectes i recursos del Let's clean up Europe 2024"

dijous
Febrer 2024
Data de finalització: dijous, 08/02/2024 - 11:45

La sessió s'organitza dins la Plataforma Residus municipals. Té per objectiu presentar diversos projectes destacats que formaran part de l'edició d'enguany d'aquesta iniciativa d'abast europeu, així com es donaran a conèixer recursos per totes les entitats i organitzacions que hi vulgin participar.

L'acte, moderat per l'Agència de Residus de Catalunya, comptarà amb les ponències de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona, Ecovidrio, la Xarxa per a la Conservació de la Natura, l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, el Parc Natural del Cap de Creus, la Fundació Kilian Jornet i l'Esglèsia Evangèlica Unida de Terrassa.

Les jornades tenen per objectiu difondre el coneixement de la plataforma Residus Municipals i les seves pràctiques. Estan obertes al món local i a altres entitats interessades en la gestió dels residus municipals.

INSCRIPCIONS