Seminari web: Sis anys d'Agenda 2030. Cap a una reconstrucció sostenible

dilluns
Setembre 2021
Data de finalització: dilluns, 27/09/2021 - 12:00

El 25 de setembre es compleixen sis anys de la Cimera de Desenvolupament Sostenible en la qual els 193 estats membres de l’Organització de les Nacions Unides (ONU) van arribar a un consens respecte del document final d’una nova agenda de desenvolupament sostenible titulat “Transformar el nostre món: l’Agenda 2030 per al desenvolupament sostenible”.

Amb l’objectiu de commemorar aquesta data i explicitar novament el compromís de la Diputació de Barcelona amb l’assoliment d’aquesta transformadora agenda, organitzem aquest seminari web on, entre d’altres coses, comptarem amb un interessant diàleg entre tres alcaldes i alcaldesses de diferents municipis de l’Estat espanyol en relació amb el paper del món local en una reconstrucció sostenible.

D’altra banda, es donarà a conèixer el Pla estratègic d’implementació de l’Agenda 2030 a la Diputació de Barcelona 2021-2030, l’Estratègia2030, i el VISOR2030, una bateria d’indicadors multidimensional per als ens locals de la província per a monitorar la contribució dels municipis als 17 ODS.

Finalment, presentarem una guia pràctica que hem editat amb l’objectiu d’ajudar els ens locals a utilitzar els ODS com a agenda transversal per a alinear les polítiques locals de reconstrucció post COVID-19.

Per a tot això, comptarem amb la participació de diverses persones expertes que ens aportaran la seva valuosa veu i visió des de diferents institucions i des de la pràctica i l’experiència del món local.

Us convidem a consultar el programa i formalitzar les inscripcions en aquest enllaç

Esperem que aquesta iniciativa sigui del vostre interès.

Servei d’Agenda 2020 i Participació. Coordinació d’Estratègia Corporativa i Concertació Local. Diputació de Barcelona

Etiquetes:
ODS