Es busquen solars en desús per al projecte Ciutats Verdes i agroregeneratives de la Fundació Ferrer Sustainability

Aquest projecte es fonamenta en la instal·lació d'horts urbans als municipis que conformen Barcelona i la seva Àrea Metropolitana, en espais com a solars, o terrenys que puguin ser susceptibles per instal·lar-hi horts, amb un règim ecològic i de permacultura. La proposta és que la gestió d'aquests horts es faci per part d'entitats socials, compromeses en el manteniment i les bones pràctiques que demana la Fundació Ferrer Sustainability.

Des de la Fundació, tenen interès en traslladar la informació als següents municipis de l’Àrea Metropolitana de Barcelona: Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besós, L’Hospitalet de Llobregat, Ripollet, Montcada i Reixac, Sant Andreu de la Barca, Badalona, Sant Vicenç dels Horts, Cornellà de Llobregat, Sant Boi de Llobregat i Barberà del Vallès.

Es busquen solars ens desús i així, emprendre la instal·lació de l'hort. Hi haurà una guia formativa d'un expert tècnic en horts i la instal·lació de l'hort i la primera collita anirà a càrrec de Fundació Ferrer Sustainability. La Fundació buscarà entitats socials perquè siguin benefactores de les collites.

L'objectiu és que es creï un cercle virtuós que impacti directament el medi ambient, alhora que s'obté un benefici social, recreatiu-terapèutic i d'aprenentatge, tot sense ànim de lucre.

Els ajuntaments que hi tingueu interès envieu un correu a: csalazar@ferrersustainability.com

Web de la Fundació

Temes:
Horts
Categories:

Pérez Rodríguez, José Manuel

Bon dia. El correu electrònic no funciona. He comprovat amb la web. És el mateix, però no funciona.

Gràcies. Salutacions,

Güell, Gina

Bon dia, José.

Gràcies pel teu missatge. El mail correcte és aquest csalazar@ferrersustainability.com

És el que no et funciona? En principi és el que hi ha a la notícia ara mateix.

Moltes gràcies.