Premis "Ciudad sostenible" de Fundació Fórum Ambiental

L'any 2002 la Fundació Fòrum Ambiental, amb el suport de Fira de Barcelona, ​​va crear els Premis Ciutat Sostenible com a reconeixement a l'esforç dels municipis al desenvolupament sostenible. Aquests premis de periodicitat anual s'atorguen a aquells municipis de més de 5.000 habitants i ens locals supramunicipals d'Estat espanyol en què s'hagin executat satisfactòriament actuacions adreçades a la sostenibilitat els darrers dos anys i que presentin evidència de l'existència d'un compromís municipal amb el desenvolupament sostenible.

Candidatures

Podeu realitzar la presentació de la vostra candidatura descarregant el fitxer en format Word i enviant-lo per correu electrònic a l'adreça info@forumambiental.org o bé a través del formulari electrònic existent a la part inferior.

Descarregar en format Word
Accedir al formulari