Oferta de recursos d'educació ambiental per la Setmana de la Mobilitat 2019

La Setmana Europea de la Mobilitat 2019 té com a lema enguanyCamina amb nosaltres!". La Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat presenta els recursos que ofereixen als ens locals del seu àmbit competencial la Diputació de Barcelona i l'Àrea Metropolitana de Barcelona per promoure accions d’educació i sensibilització ambiental vinculades a accions de la Setmana de la mobilitat.

Amb l’objectiu d’oferir un suport complementari als municipis interessats en participar en la Setmana Europea de la Mobilitat 2018 per part de les administracions supramunicipals (Diputació de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona); i  donar a conèixer la implicació ambiental pel fet de promoure una mobilitat sostenible en termes de qualitat de l’aire i soroll, la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat presenta els recursos que ofereixen als ens locals del seu àmbit competencial la Diputació i l'AMB per promoure accions d’educació i sensibilització ambiental vinculades a accions de la Setmana de la mobilitat.

Catàleg de recursos de la Diputació de Barcelona

Catàleg de recursos de l'AMB

Procediment per sol·licitar els recursos

1. Adherir-se a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

2. Veure l’Oferta de recursos de la Diputació de Barcelona (o al cercador de Recursos d'educació ambiental, indicant Disponibilitat per la Setmana de la Mobilitat) i de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

3. Fer les peticions de suport a través del mecanisme corresponent en cada cas.

• Diputació de Barcelonaformulari on-line o collge@diba.cat​. Data límit per a peticions: 26 de juliol - en primer termini - i com a màxim el 6 de setembre. Es prioritzarà l'ordre d'arribada. Prioritat per a municipis de la província de Barcelona fora de l'àmbit AMB.

• AMB: Per reservar o demanar qualsevol activitat, podeu contactar al telèfon 93 238 93 51 o a través del correu electrònic reserves.compartim@amb.cat o accedint al formulari d'inscripció que hi ha a la fitxa de cada activitat. Les sol·licituds s'han de fer 15 dies abans del dia escollit per realitzar l'activitat.

També disposeu, òbviament, del Catàleg de recursos generals de la Setmana Europea de la Mobilitat de la Generalitat de Catalunya que inclou tot el material gràfic i de comunicació de suport i: