4t Congrés d'Acústica de Catalunya, Acusticat 2022

dilluns
Abril 2022
Data de finalització: dimarts, 26/04/2022 - 15:00

L'Acusticat és un punt de trobada de referència, multitemàtic i multisectorial, que convida a la reflexió i a l'oferta de solucions tecnològiques, intangibles i socials per millorar la qualitat acústica i ambiental del nostre territori.

La doble jornada comptarà amb experts de renom en l'àmbit de l'acústica que abordaran reptes de la qualitat acústica on preval una interpretació tècnica, dilemes que requereixen d'una valoració on la normativa no determina de forma objectiva com actuar. I també hi haurà demostracions professionals, espai taller, taules rodones, expositors...

El 4t Congrés d'Acústica de Catalunya Acusticat 2022 està organitzat per l'Ajuntament de Granollers, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, el Laboratori d'Enginyeria Acústica i Mecànica de la UPC i l'Associació Catalana de Consultors Acústics, també es compta amb el suport d'empreses patrocinadores i la col·laboració d'entitats del sector i universitats.