Sessió informativa: convocatòria de subvencions a entitats ambientals 2021

dijous
Març 2021
Data de finalització: dijous, 18/03/2021 - 11:30

Un any més, la Diputació de Barcelona ha obert una línia de subvencions adreçades a entitats ambientals sense ànim de lucre que desenvolupin projectes i activitats de caire ambiental als municipis de menys de 300.000 habitants la província de Barcelona.

Les subvencions es destinaran específicament a projectes de sensibilització ambiental per a l’acció climàtica, per la prevenció de residus plàstics, o per la conservació dels ecosistemes aquàtics continentals que complementin la competència municipal en aquestes matèries.

Hem organitzat un sessió informativa per explicar-vos les principals novetats d’aquesta convocatòria respecte a les convocatòries anteriors i aclarir els dubtes que pugueu tenir.

La sessió tindrà lloc el proper 18 de març de 10:00h a 11:30h a la plataforma Zoom.

Per inscriure-us a la jornada heu d’enviar un correu electrònic a: ot.educaciopa@diba.cat , amb el vostre nom, cognom, entitat i correu electrònic.

Una vegada confirmada la inscripció rebreu l’enllaç per accedir a la sessió virtual a través de la plataforma Zoom.

El programa de la sessió serà el següent:

• 10:00 - 10:25 Benvinguda i presentació de la convocatòria i de les principals novetats
  • 10:25 - 10:45 Característiques dels tràmits de sol·licitud, justificació i esmena
  • 10:45 - 11:30 Dubtes

El termini de presentació de sol·licituds per a l’esmentada convocatòria de subvencions és el proper 14 d’abril de 2021.

Trobareu les bases de la convocatòria i el formulari de sol·licitud al web a partir del dia 15 de març de 2021 a l'enllaç

Temes:
Educació