Cicle de taules rodones on-line: Energies renovables innovadores, sostenibles i responsables (TAULA VI - Innovació des dels micropobles: avançant cap a una transició energètica eficient. Projectes inspiradors

dimecres
Desembre 2020
Data de finalització: dimecres, 16/12/2020 - 21:00

El conjunt de la societat catalana està preocupada per una de les grans amenaces mundials, el canvi climàtic.

La majoria dels ciutadans estan d’acord en que cal treballar per avançar cap a una transició energètica ben planificada. Però hi ha poca informació sobre com s’ha de dur a terme de manera que es converteixi en un impuls al desenvolupament de les àrees rurals catalanes.

Amb l’objectiu d’informar al conjunt de la ciutadania, des de l’Associació de Micropobles de Catalunya iniciem aquest Cicle de Taules Rodones On-line que convidaran a la reflexió i aportaran noves eines per impulsar una transició energètica ben planificada, que incorpori opcions innovadores, que sigui realment sostenible, responsable amb el territori i que esdevingui una oportunitat de desenvolupament real per a les àrees rurals.

Programa del cicle

Taula rodona VI. Innovació des dels micropobles: avançant cap a una transició energètica eficient. Projectes inspiradors (16 de desembre)

Participants en la VI Taula Rodona:

-  Rosa Vestit, directora general d'Administració Local
-  Carme Ferrer, alcaldessa de Senan (Conca de Barberà)
-  Marc Roca, alcalde de Rocafort de Queralt (Conca de Barberà)
-  Jordi Tarragó, alcalde d’Almatret (Segrià) i Luisa F. Cabeza,  directora del Grup de Recerca GREia, Universitat de Lleida
-  Badreix Tarragó, regidor per a la transició energètica i la igualtat de gènere de Rupià (Baix Empordà)
-  Gil Lladó, Oficina de Transició Energètica, Àrea Metropolitana de Barcelona

Moderador/dora: Carme Freixa, Associació de Micropobles de Catalunya

Inscripció al cicle de Taules Rodones "Energies Renovables Innovadores, Sostenibles i Responsables"