Territori

divendres
10
09:30h
Juliol 2026

Adaptació de l'espai públic per a millorar la salut i la qualitat de vida - seminari tècnic en línia

Els dies 3 i 10 de juliol de 2026 us convidem al cicle de seminaris tècnics en línia sobre mobilitat, qualitat acústica i de l'aire. 

Ens trobarem en una sessió doble en línia, de les 9:30 a les 11:00 h., per explorar com l’adaptació de l’espai públic pot millorar la salut i la qualitat de vida, essent una palanca estratègica per reorientar la mobilitat, reduir impactes ambientals i recuperar l’entorn urbà com a espai de convivència i benestar per a la ciutadania.

 PROGRAMA 

 INSCRIPCIONS

divendres
03
09:30h
Juliol 2026

Adaptació de l'espai públic per a millorar la salut i la qualitat de vida - seminari tècnic en línia

Els dies 3 i 10 de juliol de 2026 us convidem al cicle de seminaris tècnics en línia sobre mobilitat, qualitat acústica i de l'aire. 

Ens trobarem en una sessió doble en línia, de les 9:30 a les 11:00 h., per explorar com l’adaptació de l’espai públic pot millorar la salut i la qualitat de vida, essent una palanca estratègica per reorientar la mobilitat, reduir impactes ambientals i recuperar l’entorn urbà com a espai de convivència i benestar per a la ciutadania.

 PROGRAMA 

 INSCRIPCIONS

1
dilluns
03
09:00h
Novembre 2025
dijous
06
12:00h
Novembre 2025

Sessió informativa virtual sobre el Catàleg de serveis 2026 de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica



L'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació de Barcelona us convida a la presentació de la seva oferta al Catàleg de serveis 2026.

dijous
20
12:00h
Febrer 2025

Sessió informativa sobre la nova convocatòria de subvencions a entitats ambientals

La Diputació de Barcelona obre una nova línia de subvencions a entitats ambientals sense ànim de lucre, destinada a impulsar projectes d’educació ambiental que accelerin la transició ecològica que complementin la gestió de municipis de la província de menys de 300.000 habitants en els àmbits següents:

Resultats del seminari "Experiències sobre casos d’èxit de naturalització a ciutats i pobles espanyols"

En l’última sessió de l’any del Cicle de seminaris tècnics d’adaptació i naturalització de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat s’han compartit accions de naturalització de municipis d’àmbit estatal.

El passat 8 i 14 de novembre es va celebrar la tercera sessió dels seminaris coorganitzats per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, la Diputació de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el suport tècnic d’Anthesis.

La sessió, dividida en dues parts, va acollir les bones experiències d’un total de 7 ens municipals amb diversitat de mida i tipus d’actuacions.

Veure notícia completa al web de la Xarxa