Diàlegs d'Educació i Comunicació Ambiental. 30 Anys d'Educació Ambiental al Prat de Llobregat

Públic al qual s'adreça:
Tècnics, Educadors, Docents, Electes
dijous
Octubre 2017
Data de finalització: divendres, 06/10/2017 - 13:30

Amb motiu de la celebració dels 30 anys dels Programes d’educació ambiental, el Prat de Llobregat organitza els Diàlegs d’educació i comunicació ambiental, que volen ser un fòrum de reflexió centrat en els recursos i les tècniques de l'educació ambiental.

La comunicació i l’educació ambiental des d’entitats, centres docents, ajuntaments, governs o empreses s’han convertit en elements indispensables davant els reptes ambientals que ha d’abordar la nostra societat. Reptes globals com el canvi climàtic o la pèrdua de biodiversitat i reptes més locals com la mobilitat, la contaminació de l’aire, la gestió de l’aigua, els residus o la degradació dels espais naturals. Sorgeix aleshores la necessitat de comunicar de forma clara i precisa, per generar confiança i incrementar el grau de consciència ambiental de la societat. I neix, també, la necessitat de triar quines estratègies i metodologies pedagògiques cal seguir per aconseguir que l’educació ambiental esdevingui un recurs per formar una ciutadania compromesa i corresponsable, favorable a l’acció per al canvi necessari.

Els Diàlegs compten amb un seguit d'activitats paral·leles: una Mostra de propostes didàctiques dels centres educatius (al vestíbul del Cèntric) i l'Exposició Camins de natura, itineraris vitals, que romandrà del 6 de setembre al 15 de novembre a la sala d’exposicions del Cèntric i compta amb un programa d’activitats
complementàries consultable a: caminsdenatura.cat/itinerancia/el-prat-de-llobregat

+INFO:

INSCRIPCIÓ ALS DIÀLEGS

ACTIVITATS PARAL·LELES (Consultable a partir del setembre)

INSCRIPCIÓ A LES ACTIVITATS PARAL·LELES

CÈNTRIC ESPAI CULTURAL