Una seixantena d’Alcaldies s’adhereixen a l'acord per la millora de la qualitat de l'aire

Foto: Marc Caballero (mcgoldfishstudio)

62 Alcaldes, Alcaldesses i altres ens municipals representants del món local s’adhereixen a la "Declaració de Sabadell, per un acord polític i social per la millora de la qualitat de l’aire”, promoguda per l’Ajuntament de Sabadell, seu del 2n Congrés de Qualitat de l’Aire que ha reunit autoritats, investigadors, tècnics i empreses del sector, durant dues jornades.

Podeu consultar el llistat d'ens locals adherits a la Declaració de Sabadell (a data 15 d'octubre del 2021)

A partir d'aquí, altres ens locals us podeu adherir a la Declaració de Sabadell a través dels acords preceptius que considereu i notificar-ho a xarxasost@diba.cat

Més informació a l'enllaç.