Premi a l'Acció Transformadora 2020 (ICLEI) - candidatures fins el 31 de juliol

Acció Transformadora 2020 és un premi europeu de sostenibilitat, coorganitzat per l' ICLEI , el País Basc i la ciutat d'Aalborg (Dinamarca), que compta a més amb el suport de l' Comitè Europeu de les Regions i el Banc Europeu d'Inversions .

El premi s'atorga a una ciutat, regió o organització civil, que implementi les 15 vies descrites en la Declaració Basca per aconseguir la transformació sociocultural, socioeconòmica i tecnològica de la seva comunitat. Les accions dutes a terme seran contribucions per a la implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible i l'Acord Climàtic de París.

El concurs està obert a qualsevol autoritat local o regional, o organització de la societat civil situada en un Estat membre de la UE, país de l'EEA o candidat de la UE o país d'adhesió que hagi aprovat la Declaració Basca.

Els sol·licitants poden completar i enviar el seu formulari de sol·licitud des del 31 de març fins a les 23:59 de el 31 de juliol de 2020 a través de la base de dades d'accions transformadores.

Per a qualsevol consulta poden dirigir-se a la següent adreça de correu: info@sustainablecities.eu

EL premi es lliurarà en la IX Conferència Europea sobre Ciutats i Pobles Sostenibles que tindrà lloc el 30 de setembre de 2020 a la ciutat de Mannheim (Alemanya).

Categories:
Convocatòries