L’Institut Català d'Energia s’adhereix al Pacte d’Alcaldes

L’Institut Català d'Energia s'ha incorporat recentment al Pacte d’Alcaldes. Es tracta d'un moviment que aglutina les entitats locals i regionals sota el compromís voluntari de millorar la seva eficiència energètica i incrementar l’ús de les energies renovables, amb la voluntat d’assolir i superar l’objectiu de la Unió Europea: reduir un 20% les emissions de C02 al 2020.  D’aquesta manera, l’Institut Català d'Energia reafirma el seu compromís amb el món local, en la promoció de l’eficiència energètica i les energies renovables.

Actualment formen part del Pacte d’Alcaldes 6.189 entitats que cobreixen un territori on hi viuen 200 milions d’habitants.En el marc de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat, l'ICAEN és membre del Club del Pacte d'Alcalces.