Sant Cugat del Vallès

dijous
Juny 2022

Jornada: Digitalització de les estratègies de descarbonització del parc edificat residencial

Representants de diferents nivells de l'administració (ajuntaments, diputacions provincials) i grups de recerca presentaran algunes de les eines i els procediments que s'estan desenvolupant i utilitzant en l'elaboració de plans de rehabilitació del parc residencial, i debatran sobre les millores necessàries per assolir els objectius marcats per la normativa europea i els objectius de desenvolupament sostenible.

Més informació i inscripcions a l'enllaç.

dimecres
Setembre 2016

Conferència: Jeremy Rifkin 'Un nou paradigma econòmic per a una Catalunya sostenible'

El proper 21 de setembre de 2016 (a les 19:00)  l’auditori de Sant Cugat del Vallès acollirà el debat-conferència “Un nou paradigma econòmic per a una Catalunya sostenible”, a càrrec del Sr.  Jeremy Rifkin. L’acte és organitzat conjuntament pel  Consell de Diplomàcia Publica de Catalunya (DIPLOCAT), la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Cugat, amb la col·laboració del CADS.

dimecres
Setembre 2015

Curs: Malbaratament d'aliments. Una mirada des de la sobirania alimentària

La Xarxa Consum Solidari organitza aquest curs a Sant Cugat del Vallès pensant en docents però també amb qualsevol persona interessada.

Curs: Malbaratament d’aliments. Una mirada des de la sobirania alimentària

Casa de Cultura (Jardins del Monestir, s/n, -08172 Sant Cugat del Vallès)

dimarts
Març 2015