Del Pacte a l’Acció. Jornada III: Ciutats i canvi climàtic: un diàleg necessari per la transició i rehabilitació energètica

Públic al qual s'adreça:
Públic destinatari: electes, tècnics municipals d’urbanisme, arquitectura, enginyeria, medi ambient i gestió energètica i públic interessat.
dimarts
Novembre 2016
Data de finalització: dimarts, 22/11/2016 - 14:00

El Pacte dels Alcaldes i Alcaldesses pel Clima i l'Energia defineix els compromisos renovats i la visió compartida per abordar reptes interconnectats: la mitigació del canvi climàtic, l’adaptació i l’energia sostenible. Les ciutats i pobles signatàries es comprometen a reduir les emissions de carboni o de gasos d’efecte hivernacle i en el seu territori com a mínim en un 40% al 2030  i a augmentar la resiliència als impactes del canvi climàtic.

El nou Pacte és continuïtat de la feina feta – molta ja en desenvolupament – i la necessitat d’actuar amb fermesa i promptitud planteja la necessitat no només de confirmar de nou els compromisos municipals ara a l’horitzó 2030, sinó de compartir i conèixer les accions que ens permetran assolir els reptes previstos.

La tercera jornada del cicle es centrarà en compartir experiències i projectes concrets de rehabilitació energètica d’edificis públics i privats i l’aplicació del concepte de rehabilitació energètica a una escala superior (barri o ciutat) en termes del procés de transició energètica.

Programa definitiu

Inscripcions:

Preguem ens confirmeu la vostra assistència a través del Formulari d’inscripcions, per correu electrònic a xarxasost@diba.cat o trucant al telf. 93 402 22 22 ext.37212.