Eina d'autocàlcul del consum domèstic d'aigua: Quanta aigua gasto i a on ?

Benvolguts/des,

A partir d'una eina interactiva preexistent de l'Ajuntament de Barcelona, hem elaborat aquesta Calculadora per l'estalvi d'aigua en format fulla de càlcul automatitzada per poder donar suport a les campanyes d'estalvi d'aigua que esteu impulsant.

L'objectiu de l'eina és poder ensenyar a qualsevol veí/veïna del vostre municipi de forma ràpida - sigui en una xerrada o en una atenció personalitzada - quants litres per persona i dia es consumeixen a casa seva i com es distribueix aquest consum. D'aquesta manera veure'm com el podem ajudar millor a reduir i estalviar.

Recordar, en tot cas, que el veí/veïna sempre requereix porta el rebut de l'aigua o conèixer de memòria el consum d'aigua de casa seva.

Esperem us sigui útil.

Etiquetes: