Diàlegs regionals sobre mobilitat sostenible i innovació

dimarts
mai 2022
Data de finalització: dimarts, 24/05/2022 - 13:30

El projecte Urban Transports del programa europeu INTERREG MED us convida a participar als Diàlegs regionals sobre mobilitat sostenible i innovació que co-organitzen l’Associació MedCities i EIT Urban Mobility el pròxim 24 de Maig a Torre Glòries, Barcelona.

Podeu consultar l’agenda adjunta i AQUÍ.

Link per inscriure’s fins el divendres 20 de maig (necessari per accedir a la sala) : https://forms.gle/eEQoyJe5HP3chvFW7

Els Diàlegs Regionals de l’Urban Transports tenen l’objectiu de donar a conèixer als actors del territori solucions innovadores i propostes de política pública en favor de la mobilitat sostenible i la transformació efectiva dels espais urbans. La mobilitat activa i la gestió dels transports en destins turístics seran els temes centrals de la sessió. Es presentaran solucions i casos pràctics amb presència al territori, i s’abordaran aspectes vinculats a l’eficiència energètica, a l’ordenació del territori i l’ús de les noves tecnologies.

Un espai de networking permetrà la presentació de projectes i solucions en format breu per part d’actors públics i privats del territori, i es fomentarà el contacte directe i les oportunitats de col·laboració de futur.

Per qualsevol dubte o pregunta, podeu contactar Laia Vinyes (lvinyes@amb.cat),