Seminari de preparació de la VIII Setmana Europea de la Prevenció de Residus

dimecres
Setembre 2016
Data de finalització: dimecres, 21/09/2016 - 13:00

Un any més, el dimecres 21 de setembre organitzem el Seminari de preparació  de la VIII Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que enguany té com a centre temàtic la Prevenció de Residus d’Envasos: Utilitza’n menys! i tindrà lloc del  19 al 27 de novembre.

En el Seminari es presentaran l’OFERTA DE RECURSOS als municipis i les novetats de la Setmana.

Us podeu inscriure al Formulari del SEMINARI.

PROGRAMA

El seminari de preparació de la VII Setmana Europea de la Prevenció de Residus  que se celebra del 19 al 27 de novembre de 2016, té per objectiu:

• Mobilitzar el teixit socioeconòmic català per promoure la seva participació.
  • Presentar l’acció comuna a Europa, recursos i experiències per promoure el Dia Temàtic de la Prevenció 2016: Prevenció de Residus d’Envasos: Utilitza’n menys!
  • Presentar recursos i experiències que promouen la prevenció de residus en escoles, associacions i ciutadans.

Les inscripcions a la Setmana es faran del 01/09 fins 04/11 a través del portal www.arc.cat/setmanaprevencio.

Organitzen: