DOCUMENTACIÓ: 1er taller sobre Horts socials

El divendres 19 de febrer es va celebrar la primera sessió del cicle de Tallers sobre horts socials.

S'adjunta la presentació inicial del cicle i la presentació conceptual a càrrec de Guillem Tendero

Com a documentació i bibliografia complementària es recomana:

1.       Espai de la Comissió d’Horts de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat

2.       Documents de la Xarxa sobre criteris ecològics als horts municipals: (enllaços al text)

Criteris de sostenibilitat als Horts municipals - Model de normativa i annexos (2015)

Introducció de criteris ecològics als horts municipals: DOCUMENT RECULL(2014)

a.     ​Dossier I: Introducció

b.     Dossier II: Disseny del horts i reconeixement dels sòls

c.     Dossier III: Gestió de l'Aigua

d.     Dossier IV: Plagues i tractaments

e.     Dossier V: Compostatge

3.       Documentació de la jornada: Dels horts municipals a taula: La seguretat alimentària i la prevenció del malbaratament d'aliments als hort urbans (novembre 2014) interessant pel tema de donacions d’excedents de producció d’horts.

4.Ja volem el pa sencer. Respostes a la pobresa alimentària en clau de Sobirania Alimentària (ASAC, 2015):

5.​       Altres recursos bibliogràfics d’interès:

Etiquetes:
horts socials