Fusta i municipi: Taller a la Setmana de la Fusta de Catalunya

Públic al qual s'adreça:
Tècnics de compra verda, edificació, habitatge, arquitectura, manteniment
dijous
Octubre 2015

Fusta i municipi a la Setmana de la Fusta de Catalunya

Dins del 2n Congrés Fusta, Mobiliari, Habitatge es farà aquest taller sobre fusta i municipi:

Taller sobre l'adquisició de fusta per part dels municipis: mobiliari d’oficina, mobiliari urbà i equipaments; edificació, espais naturals i enjardinament. Criteris i necessitats.

Taller de posada en comú entre empresaris del Gremi de la Fusta i tècnics municipals interessats en compra verda i treball amb aquest material: arquitectes, edicficació en equipaments i habitatges, mobiliari, etc.

Podrem fer preguntes als proveïdors sobre les nostres necessitats en l'adquisició de fusta.

Organitza: Diputació de Barcelona
Tipus d’acte: Acte empresarial-Municipal
Data/es: 22/10/2015
Horari: De 13:15 a 14:30h
Lloc de realització: 2n Congrés Fusta-Moble-Hàbitat. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Av. Diagonal, 649-651, 08028 Barcelona.

Etiquetes:
Compra verda, fusta