Jornada "Més pol·linitzadors, més vida", reserveu-vos la data! [PROGRAMA PUBLICAT]

dijous
Febrer 2023
Data de finalització: dijous, 09/02/2023 - 14:00

L’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Viladecans, juntament amb l’Àrea Metropolitana, la Diputació de Barcelona i la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat organitzem, el pròxim 9 de febrer de 9 a 14 h, una jornada matinal relacionada amb els pol·linitzadors silvestres. A través d’experiències concretes, l'objectiu és motivar altres municipis i ens locals a actuar a favor de la seva protecció i conservació, i també a promoure l’acció i la implicació de la ciutadania i dels agents socials i econòmics.

Per donar compliment a aquests objectius, la jornada s’estructura en dos blocs de comunicacions breus. El primer dedicat a exposar bones pràctiques vinculades amb la protecció i conservació i el segon orientat a conèixer actuacions diverses relacionades amb l’educació, la sensibilització i la difusió.

Pròximament, ampliarem la informació i publicarem el programa de la jornada.

Novetat! Programa publicat