WEBINAR: Enhancing heating & cooling strategies at local level

dimarts
mai 2016
Data de finalització: dimarts, 24/05/2016 - 12:30

La calefacció i l'aire condicionat són intrínsecament assumptes locals / regionals. Tot i les senyals molt positives per l'augment en l'ús de les energies renovables per a calefacció i refrigeració proporcionada per les dues directives EE i RES, encara cal superar moltesper aconseguir la meta d'alts nivells de calefacció i refrigeració renovables per a l'any 2020.

En el marc del projecte STRATEGO, ICLEI Europa organitza el seminari "Millora de la calefacció i la refrigeració d'estratègies a nivell local", que tindrà lloc el 24 de maig de 2016, des de les 11 fins les 12:30 CET. (EN ANGLÊS)

Aquest seminari compartir punts de vista, suggeriments i eines, i casos d'èxit en l'augment de la difusió de la calefacció urbana sostenible i les estratègies de refrigeració a Europa, a nivell local i regional. Resultats i recomanació del CELSIUS projectes finançat per la UE, també es presentaran SmartReFlex i Alcaldes en Acció.

Programa i registre al webinar.

_______________________________________________________________________

Heating and cooling are intrinsically local/regional matters. Despite the very positive signals for the take-off of renewable heating and cooling provided by both EE and RES directives, many barriers remain for achieving the goal of high levels of renewable heating and cooling by 2020.

In the framework of the STRATEGO project, ICLEI Europe organizes the webinar "Enhancing heating & cooling strategies at local level", taking place on 24 May 2016, from 11 to 12:30 CET.

This webinar will share insights, tips and tools, and success stories on increasing the diffusion of sustainable district heating and cooling strategies in Europe, at local and regional level. Results and recommendation by the EU-funded projects CELSIUS, SmartReFlex and Mayors in Action will also be presented.