Impulsar l'educació ecosocial des dels ajuntaments
Publicat per Sandra Bernal el 19/05/2026 - 16:53 | Última modificació: 18/06/2026 - 09:19
Públic al qual s'adreça:
Membres del Grup de Treball d'Educació Ecosocial
dimecres
17
10:00h
Juny 2026
Data de finalització:
dimecres, 17/06/2026 - 13:00
Activitat presencial organitzada per la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sosteniblitat i la Xarxa d'Escoles Sostenibles de Catalunya.
Durant 3 hores aprofunidrem, de la mà de FUHEM, en com impulsar l'educació ecosocial als nostres pobles i ciutats des dels ajuntaments.
Coneixerem les claus per la transformació dels centres educatius des de la perspectiva ecosocial i les eines per com acompanyar-los en aquest canvi des dels ajuntaments. També tractarem de la transformació curricular, així com dels aspectes clau per l'educació ecosocial en l'àmbit no formal.

