El nou Pacte d'alcaldies pel Clima i l'Energia. Cap a la neutralitat climàtica

dijous
Juliol 2021
Data de finalització: dijous, 01/07/2021 - 11:30

Sessió sobre les novetats del Pacte de les Alcaldies pel Clima i l’Energia presentar els recents compromisos europeus per avançar cap a la neutralitat climàtica.

Aquests nous acords amplien l’ambició climàtica dels nostres pobles i ciutats. Tenim molta feina a fer per aconseguir la reducció del 55% de les emissions per al 2030 i ser neutres climàticament el 2050, sense deixar ningú enrere.

En aquesta sessió, compartirem els reptes que tenim el món local en aquest horitzó temporal i accions per assolir municipis descarbonitzats i resilients, amb accés a energia assequible, segura i sostenible; un camí en què els ajuntaments no esteu sols, ja que compteu amb el suport de la Diputació de Barcelona.

10.00 Benvinguda

El Pacte de les alcaldies i l'acció climàtica de la Diputació de Barcelona

Xesco Gomar President delegat de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona

10.10 L'acció internacional de la Diputació de Barcelona

Pilar Díaz Diputada adjunta de Presidència i delegada per a les Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona

10.20 El nou compromís i l'encaix amb les polítiques europees

Miguel Morcillo. Oficina del Pacte de les Alcaldies (CoMO)

EL SUPORT DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

10.35 El Pacte d'alcaldies a la província de Barcelona

Inma Pruna. Gerent Serveis de Medi Ambient. Diputació de Barcelona.

10.45 El nou enfocament del suport de la Diputació de Barcelona

Francesc de Sàrraga. Cap de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat

Carme Melcion. Tècnica de l'Oficina Tècnica de Canvi Climàtic i Sostenibilitat

11.10 Torn de preguntes

11.30 Cloenda

No cal inscripció. Accés directe a la sessió

Si tens qualsevol dubte, contacta amb: ot.educaciopa@diba.cat.