DOCUMENTACIÓ: Jornada Promoure la mobilitat elèctrica, eficient i sostenible als municipis de Catalunya

Document de la Jornada de treball amb representants de l'àmbit local per afavorir i coordinar el desplegament de la mobilitat de baixes emissions, celebrada el 12 de maig del 2016 a Barcelona.

1. Els vehicles eficients i de baixes emissions als parcs mòbils municipals. Actuacions de la Diputació de Barcelona envers la mobilitat elèctrica i eficient (Diputació de Barcelona)

2. Estat de l'art local i internacional de la mobilitat amb noves fonts d'energia presentació de la Plataforma LIVE. i experiència de l'Ajuntament de Barcelona (Plataforma LIVE)

3. Recomanacions d'accions municipals i eines d'impuls a la mobilitat eficient i de baixes emissions (Àrea Metropolitana de Barcelona)

4. Recomanacions d'accions municipals i eines d'impuls a la mobilitat eficient i de baixes emissions (Institut Català d'Energia)