I Fòrum Metropolità d'Educació per a la Sostenibilitat

Públic al qual s'adreça:
Tècnics d'ajuntaments metropolitans, mestres i alumnes, educadors, investigadors en el camp de l'educació, comunicació i participació per a la sostenibilitat, etc. que estigui interessats o siguin agents actius en l'oferta d'educació per a la sostenibilitat del territori metropolità.
dijous
Novembre 2015
Data de finalització: dijous, 26/11/2015 - 17:30

Reserva't el 26 de novembre pel I Fòrum metropolità d'educació per a la sostenibilitat!
El I Fòrum Metropolità d'Educació per a la Sostenibilitat té per objectiu proveir un espai de trobada i coneixença que permeti intercanviar experiències i recursos per treballar amb la màxima coordinació per un territori educador en matèria de sostenibilitat.

Font: AMB

En un any clau per al canvi climàtic en el qual al desembre se celebrarà la COP21 a Paris no hi pots faltar al I Fòrum metropolità d'educació per a la sostenibilitat!.

Inscripcions

Obertes a partir de l'1 de setembre de 2015. Places limitades segons ordre d'inscripció.