Seminari tècnic en línia: Llums i ombres de l'enllumenat públic al món local
Publicat per Sandra Bernal el 19/05/2026 - 11:20 | Última modificació: 04/06/2026 - 14:30
Públic al qual s'adreça:
Membres del Grup de Treball de transició energètica local i justa
dijous
11
10:00h
Juny 2026
Data de finalització:
dijous, 11/06/2026 - 11:30
Nou seminari tècnic en línia del Grup de treball de transició energètica local i justa.
Parlarem del marc normatiu de la prevenció de la contaminació lumínica i de la planificació en l'enllumenat. També entendrem per què i com il·luminar i posarem el focus en la perspectiva de gènere i en la seguretat ciutadana. Coneixerem experiències concretes vinculades amb l'enllumenat i les línies de suport que ofereix la Diputació de Barcelona en aquest àmbit.

