Sessió de presentació del Programa sectorial de transició ecològica 2030

Públic al qual s'adreça:
Per a ens locals de la província de Barcelona
dimarts
Juny 2024
Data de finalització: dimarts, 18/06/2024 - 14:45

L'Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica presenta dimarts 18 de juny el Programa sectorial de transició ecològica 2030, que prestarà un suport de 47 milions d’euros, distribuïts entre 2024 i 2025, a projectes municipals d’emergència climàtica a través de dues línies. La primera, adaptaclima 2030, que és la gran novetat del programa, està reservada a projectes municipals d’adaptació al canvi climàtic; la segona, destinada a la implantació d’energies renovables, és la successió natural del Programa sectorial renovables 2030 de l’anterior pla de mandat, i en conservarà la denominació.

Durant la sessió s’exposaran les característiques del programa sectorial i, en particular, els procediments de concessió, les actuacions subvencionables, els criteris de distribució i les modalitats d’execució. També es presentarà un balanç de la implantació d’energies renovables als ens locals de la província portada a terme pel projecte Renovables 2030 fins en aquest moment, així com els casos d’èxit d’alguns municipis.

La presentació tindrà lloc a la sala gran de l’Espai Francesca Bonnemaison dimarts 18 de juny de 12 a 14 h i està oberta a tots els representants tècnics i polítics dels ens locals de la província de Barcelona.

Descàrrega del programa