Sessió de presentació del model d’ordenança de contaminació odorífera dels municipis de Barcelona

dijous
Juny 2024
Data de finalització: dijous, 13/06/2024 - 12:00

La Diputació de Barcelona ha aprovat un text normatiu pioner a l'Estat espanyol que permet als municipis afrontar amb seguretat jurídica els eventuals incidents relacionats amb la contaminació per olors.

L'Àrea d'Acció Climàtica i Transició Energètica us convida a la presentació del model d’ordenança sobre la contaminació odorífera que es va aprovar el passat mes d’abril i que s’ha elaborat amb el suport del Servei d’Assistència Jurídica Local de la Diputació de Barcelona.

La sessió presentarà l’estructura, els objectius i l’articular del model, així com una introducció a la contaminació odorífera i exemples de la seva aplicació per part de quatre ajuntaments.

Descàrrega del programa

Inscripcions:  un cop rebeu la confirmació de la vostra inscripció se us facilitarà l'enllaç a la plataforma en línia.