Parlem de... "Guia per elaborar el pla director d'un equipament d'educació ambiental"

dijous
Novembre 2022
Data de finalització: dijous, 17/11/2022 - 12:15

Dijous 17 de novembre, a les 11 h, al vestíbul de Can Serra es presenta la Guia per a elaborar el pla director d'un equipament d'educació ambiental municipal. També es pot seguir en línia.

La publicació aporta als responsables d'equipaments municipals d'educació ambiental els criteris per a redactar un pla director que planifiqui les seves activitats amb un nivell rigorós de qualitat i sostenibilitat.

Xesco Gomar, diputat president de l'Àrea d'Acció Climàtica de la Diputació de Barcelona, donarà la benvinguda de l'acte.

Mar Loire, tècnica de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, el presentarà i el moderarà.

Hi intervindran els coordinadors i redactors del llibre:

Sara Batet, tècnica de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona.

Gonçal Luna, tècnic de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona.

Participaran en el debat:

Josep Valldeoriola, tercer tinent d'alcaldia de l'Ajuntament de Tona, que presentarà el Centre de Referència d'Educació i Sensibilització Ambiental (CRESU), ubicat al Balneari Ullastres.

Josep Maria Calaf, tècnic de la regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos, que presentarà el Pla director del Molí del Foix.

Blanca Martínez de Foix, cap de l'Oficina Tècnica d'Educació i Promoció Ambiental de la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona, que presentarà el Pla director del Centre d'Estudis del Mar de Sitges.

Mar Loire clausurarà l'acte.