Jornada tècnica en línia: Recursos per a la Setmana Europea de Prevenció de Residus 2022. Moda circular i sostenible

dimarts
Setembre 2022
Data de finalització: dimarts, 27/09/2022 - 12:00

Les entitats que formen part de la iniciativa Plataforma de Residus Municipals, que conforma un recull d’experiències útils per al món local en matèria de prevenció i recollida de residus municipals, organitzen una sèrie de webinars amb l’objectiu de difondre el coneixement d’aquesta plataforma i les seves experiències. Aquests webinars estan oberts al món local i altres entitats que sigui del seu interès.

En aquesta ocasió es presentaran recursos per a la Setmana Europea de Prevenció de Residus 2022 on s promou la celebració d'actes comuns a tot Europa, basats en una mateixa metodologia i amb l’objectiu comú d’augmentar el seu impacte real en la prevenció de residus.

L’enfoc temàtic d’aquesta 14a edició que se celebrarà del 19 al 27 de novembre de 2022 es centra en els tèxtils amb el claim "Moda circular i sostenible"